Hjem > Mote > Hurra!

Hurra!

 

Da høst og vinterkolleksjonen enda er hemmelig, kan jeg ikke publisere bilder av undertøyet som vi fikk presentert på pressemøte.

Jeg er en skikkelig undertøysfreak – har alltid vært det, og kommer nok alltid til å være det! Men det kjedelige er at det føles litt bortkastet å kjøpe eksklusivt undertøy, når de eneste som får det er meg selv – og eventuelle kjærester. Men i dag fikk jeg en åpenbaring!

 Marlies Dekker er en kunstner, ja jeg kaller henne kunstner, som designer undertøy. Det fine med dette undertøyet er at det fremhever de beste sidene ved kvinnekroppen – og samtidig synes undertøyet om du har på deg utringede topper. Trashy tenker du kanskje – men neida – det er både raffinert, og litt sexy.

  Jeg kan ikke vente til jeg får mitt første sett!

 Det fine er at denne sesongen skal jo undertøyet gjerne være synlig, og om du ikke er helt komfortabel med å vise så mye av det private innerst inne så er Marlies Dekkers-undertøy perfekt.

  Hurra!

Se flere bilder på : marliesdekkers.com

Kategorier:Mote
  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

