Hjem > Mote > Nå kan du kjøpe billetter til årets filmbegivenhet!

Nå kan du kjøpe billetter til årets filmbegivenhet!

Endelig får vi et gjensyn med Carrie Bradshaw, og resten av jentene i New York.

Nå kan du altså kjøpe billetter til den nye Sex & Singelliv-filmen som har premiere 4. juni. I skrivende stund er det fortsatt billetter igjen, så det virker ikke som film nummer skaper like mye furore som den første filmen, som hadde premiere 6. juni 2008.

Personlig kan jeg rett og slett ikke vente til jeg kan sette meg inn i en mørk kinosal, og la nye historier fra singellivet (om dog ikke så mye singelliv lengre) oppta min oppmerksomhet i et par timer.

Det mange har fått med seg er at Aiden Shaw, spilt av John Corbett, kommer tilbake (SJOKKERENDE) og at Carrie og Mr. Big har problemer i forholdet (IKKE SÅ SJOKKERENDE).

Personlig har jeg ikke skyhøye forventninger til handlingen. Det er jo en grense for hvor mye de kan dra ut av serien og dens karakterer. Jeg gleder meg mest til å se de fantastiske antrekkene, og til å bli inspirert av, først og fremst, Carrie. Det hender fortsatt at jeg tar frem Sex & Singelliv-serien for å få mote-ideer, men nå er jeg klar for nytt påfyll og ny inspirasjon.

80-talls Carrie

80-talls Samantha

Jeg har selfølgelig tenkt å se den nye filmen sammen med noen gode venninner. Det blir en helaften med film, middag og cocktails. Hurra! For det fine med Sex & Singelliv (foruten fantastiske klær, sko og vesker, intriger, dramatikk og New York) er å se nærheten mellom de fire jentene. Det er inspirerende, og får meg alltid til å tenke på hvor viktig gode venner er. Og jeg kan ikke si noe annet enn tusen takk til alle mine gode venner – for at de er akkurat de, de er!!!!

Vennskapet mellom de fire Sex & Singelliv-jentene er sterkt, og får meg til å tenke på hvor heldig jeg er som har gode venner i livet mitt.

Her kan du kjøpe billett til Sex & Singelliv 2

Kategorier:Mote
  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

