Hjem > Skjønnhet > Easy makeup

Easy makeup

Min favoritt fra L`Oreal.

På torsdag var jeg på et pressemøte arrangert av L`Oreal. Her var det spesielt to nyheter jeg likte veldig ogdt. Den ene er en øyeskyggepallett som skal gjøre det enkelt for alle å legge en profesjonell makeup. Paletten består av fire farger, hvorav de fire fargene skal legges på ulike partier på og rundt øyet (paletten er faktisk formet som et øye).

 Det står også hva slags øyefarge de ulike palettene passer til – SMART 🙂 Det var både enkelt og raskt å bruke paletten, og en av mine favoritter er den for blå øyne (jeg har blå/grønne øyne).

En annen fiffig sak var en svært så glamorøs mascara. Den er gullfarget, og foruten å ha svært fyldig børste, posjoneres mascaraen hver gang slik at du får akkurat nok med mascara – ikke for mye og ikke for lite. Den skal visstnok ikke klumpe, men da jeg prøvde den synes jeg vippene delte seg litt for mye. Den er alikevel en veldig god mascara, så jeg vil garantert bruke denne når jeg vil ha et dramatisk blikk 😉

L`Oreals nye mascara.

Kategorier:Skjønnhet
  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

