Hjem > Mote > Retro Converse på 1-2-3

Retro Converse på 1-2-3

Converse med retro-look

Ett tips for deg som vil ha et par sko med «retro»-look – vask et par Converse i vaskemaskinen, med litt klorin! Restulatet ser du over. Som du ser får skoene en litt slitt look, men det jeg digger mest er finishen.

Converse

Det var en venninne av meg som tipset meg om å gjøre det, da jeg kommenterte hennes kule Conmverse sko. Hun hadde gjort det med ett par hvite, men jeg er sikker på at man kan gjøre det med andre farger også.

Jeg skal iallefall kjøpe meg et par blå, og vaske de i vaksemaskinen med litt klor – resultatet får dere se senere 😉

Kategorier:Mote
  1. Lars
    februar 3, 2011, kl. 15:20

    Kult!

    Putter man da litt klorin sammen med såpen i såpekammeret?

  2. Twan
    februar 15, 2011, kl. 14:34

    Funker det med blå Converse også? Eller blir blåfargen vasket bort da?

  3. Thea
    september 21, 2011, kl. 08:31

    Hva skjer hvis man gjør dette med sorte converse i skinn? Ble det bra med dine blå?

  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

