Hjem > Skjønnhet > Månedens skjønne nyheter

Månedens skjønne nyheter

 

Skjønne "nyheter".

Jeg er så heldig at jeg hver måned får prøve en rekke nyheter på skjønnhetsfronten hver måned. Noen av disse er ok, noen er bra og noen er bare helt fantastiske!  

Hver måned vil jeg skrive om de produktene jeg synes er simpelthen fantastiske, og denne måneden er det to produkter som skiller seg ut – dog ikke begge er nyheter.

REN Omega-3
Den ene er et nattserum fra kosmetikkmerket REN. Serumet heter Omega 3 Overnight Lipid Renewal Serum, og er etter min mening magic in a litle bottle. Produktet er ikke nytt i seg selv, det har vært på markedet en stund, men for meg er det nytt og nå kan jeg ikke leve ute det. Som navnet tilsier det, inneholder produktet Omega 3, men også Vitamin A og E.
Serumet har en lukt og konsistens som faktisk minner om Tran! Det er det eneste minuset faktisk, at det lukter litt fikseolje. Nå har undersøkelser vist at Omega 3 har dokumentert effekt på hud og hår, så jeg tenkte at det må jo funke da – når det lukter tran faktisk.

Serumet smører jeg på hver kveld, under nattkremen min. Dagen etter er huden min svært myk, og alle tørre partier er borte. Hurra!

Smart sminke
En annen nyhet som jeg synes er litt morsom, er de nye øyenskyggepalettene fra L`Oreal (Quad Pro). Jeg har nevnt de tidligere, men mener de fortjener litt ekstra omtale. Palettene er formet som et øyelokk, og dette gjør det svært enkelt å sminke seg – og samtidig bruke alle fire fargene!

Letter blir det ikke, og helt klart en favoritt i min sminkepung. Det som gjør det ekstra bra er at de ulike paljettene du kan velge mellom har påskrevet hvilke øyenfarger de passer til. Lettere blir det ikke.

 

  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

