Hjem > Mote > Billige høstfavoritter

Billige høstfavoritter

 

Jeg kommer til å kjøpe flere av plaggene i Gina Tricots høstkolleksjon.

 

Jeg har egentlig aldri vært noe Gina Tricot-fan, men til høsten blir jeg også kunde.

Gina Tricot har for meg alltid fremstått som et veldig ungt merke, med klær som overhode ikke passer meg eller min stil. De har kanskje hatt ett eller annet plagg som jeg kunne sett meg selv bære, men jeg har sjelden tatt turen innom den billige kleskjeden.

Men nå har noe skjedd. Da jeg i går var på kleskjedens høstlansering ble jeg gledelig overrasket. Mange av plaggene hadde en rocka, men alikevel feminint preg over seg – og jeg så flere plagg jeg absoloutt vil gå til innkjøp av neste sesong.

Når det er sagt må jeg legge til at ikke alt var like spennende. Men uansett – det beste av alt er at det er så utrolig billig! Hurra!

Lekker veske, og den koster bare 199 kroner.

Uniformstilen holder seg til neste sesong.

Jeg har en forkjærlighet for den rocka stilen.

Den svenske sjefsdesigneren var på plass for å snakke om høstkolleksjonen.

Kategorier:Mote
  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

