Hjem > Ukategorisert > Enda en god grunn til å kjøpe sko

Enda en god grunn til å kjøpe sko

Blake Myciskie, mannen bak Toms sko.

Det er alltid gode grunner til å kjøpe nye sko, men i dag fikk jeg enda en veldig grunn til å utvide sko-samlingen min.

Jeg møtte nemlig mannen bak Toms sko, og den veltalende amerikaneren sjarmerte meg rett og slett i senk. Hans navn er Blake Mycoskie, og er vel det man kan kalle typisk amerikansk (på en positiv måte).

 For de av dere som ikke er kjent med Toms-sko, så er forretningsideen slik, at de gir bort et par sko til fattige barn for hvert par sko de selger. Ahhhhh! kan det blir mer perfekt? Og da snakker jeg om skoene altså 😉

Her kan du lese mer om Toms sko. 

Intervjuet med mannen (som er av mye mer seriøs art), kan dere snart lese på Side2!

Kategorier:Ukategorisert
  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

