Hjem > Mote > Er de et par?

Er de et par?

 

Erin Wasson og Blake Mycoskie.

Men hvem er det som har funnet drømmemannen – min?

Da jeg tidligere denne uken gjorde litt research på vakre Erin Wasson, oppdaget jeg at hun var avbildet med selveste Mr. Right.

I forrige uke møtte jeg karismatiske Blake Mycoskie, grunnelgeren av Toms sko. For de av dere som ikke fikk det med seg, er han mannen som gir bort ett par sko for hvert par sko han selger (dåååån!).

Les mer om det her.

Men nå lurer jeg på hva som er linken mellom modellen Erin Wasson og Blake Mycoskie. De er nemlig blitt avbildet sammen ved flere anledninger, og jeg undrer på om de to er et par. Om det er noen som vet noe jeg ikke vet – please let me know! Dette må jeg til bunns i.

Erin Wasson er forøvrig er superkul jente, med en fantastisk stil. Hun greier det umulige – å se kul ut i klær som egentlig er ganske shabby.

Les mer om henne og stilen hennes her.

Kategorier:Mote Tags:
  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

