Hjem > Mote > Disse vil jeg ha nå!

Disse vil jeg ha nå!

Gladiatorsandaler i slangeskinn.

 

Jakten er avblåst, og det endte lykkelig denne gangen.

Jeg har lenge vært på utkikk etter gladiatorsandaler, men har ikke funnet den perfekte varianten av de trendy skoene.

Men endelig fikk jeg se disse, og da er jakten avblåst, og skoen snart trygt på plass i det lille skoskapet jeg har stående i gangen. Hurra!

Foruten at skoene er fine, er også prisen fin. De kommer fra Eurosko og koster 499 kroner. Dobbelt-hurra!

Slangeskinn er forøvrig en svært het trend denne sesongen. Siden dette mønsteret også vil være aktuelt til høsten og vinterne, anbefaler jeg de som liker mønsteret i å investere i et par du virkelig liker – og som kan brukes både sommer og vinter.

Både ballerinasko, pumps og sneakers i dette mønsteret er å finne i butikkene. Så kom deg til butikken, og slang deg løs 🙂 Oh, yes!

Kategorier:Mote
  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

