Hjem > Mote > Norske motemagasiner

Norske motemagasiner

Siste nummer av Costume.

Jeg er ikke spesielt stor fan av norske motemagasiner. I forhold til de utenlandske føler jeg mange ikke når helt opp, men dette gjelder ikke alle.

Folka på Costume er flinke! Jeg blir alltid glad når finnet siste nummer av magasinet i postkassen min, og jeg koser med med de glossy sidene, artiklene, tipsene og bildene.

Av utenlanske er Vogue min aller største favoritt. Det er ofte jeg lusker rundt på Narvesen i håp om at det siste nummeret har ankommet kiosken, og lykken er stor når jeg kan plukke et ferskt et fra magasinhylla og tusle hjem med hundrevis av sider fyllt med ren underholdning.

For moteer underhloldning, iallefall for meg. Det er med et motemagasin foran meg jeg har mine mest avslappende øyeblikk (foruten søvn selfølgelig).

Dette er også en av grunnene til at jeg bruker relativt store summer hver måned på ulike utenlandske motemagasiner. De er rett og slett verdt det!

Kategorier:Mote
  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

