Hjem > Mote > Dagens look

Dagens look

Delfina Fendi i Milano.

En hærlig miks!

Delfina Fendi har utrolig kul stil, og jeg simpelthen elsker dette antrekket som hun hadde på seg i Milano i går.

 Den søte blomstertoppen står i kontrast til det kraftige skjørtet med knepper foran. Retrovesken gjør stilblandingen spesiell, og matches perfekt til gullarmbåndet.

De kraftige skoene med sorte strømper i er både ultratrendy og lekkert! Selve prikken over i-en!

Kategorier:Mote
  1. juni 23, 2010, kl. 19:04

    Hehe – dette er nok et bevis på at jeg er totalt utrendy! Jeg synes nemlig dette ser helt kårni ut! Fra topp til tå! 😉

    Men kul blogg, Elin 😉

  2. juni 23, 2010, kl. 19:42

    Hehe, det betyr langtifra at du er utrendy – vi har bare ulik smak 🙂 Så moro at du liker bloggen, det gjør meg glad!

  3. Eva
    juni 24, 2010, kl. 10:47

    Hadde faktisk ikke trodd at jeg skulle synes at strømper i pumps var digg… men frk Fendi inspirerer 🙂 kanskje jeg er like tøff om ikke så lenge?

  4. juni 24, 2010, kl. 11:32

    Ja! Det synes jeg du skal være Eva. You will look fabolous – trust me 😉

  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

