Hjem > Mote > Missmatch

Missmatch

I jeansstoff fra topp til tå.

Å kle seg i jeansstoff fra topp til tå, er litt tricky.

Etter min mening, er det enklere å få en gjennomført stil om stoffene har ulike fargetoner, men greier du å treffe blink ved å bære jeansplagg i samme fargetoner, sammen – ja, da er du ultratrendy! Det er derimot en fin linje mellom å være trendy og harry når du prøver deg på dette, men så er jo harry litt «in» akkurat nå.

Jeg synes det er utrolig kult å se andre kle seg i jeansstoff fra topp til tå, men er litt usikker på om jeg greier å  dra i land denne stilen, med….eh….stil.

Men i dag trosset jeg frykten og tok på meg en kjole i jeansstoff, sammen med en jakke i jeansstoff. To ulike fargetoner selfølgelig, noe annet hadde blitt for skummelt.

Jeg må bare legge ved et bilde fra vår og sommerkolleksjonen til Ralph Lauren. Dette antrekket er ikke mindre enn fantastisk!

Fra vår og sommerkolleksjonen (2010) til Ralph Lauren. Vakkert!

Mitt antrekk: kjole fra Indiska, jakke fra barneavdelingen på H&M (et lurt triks om du har dårlig råd og vil ha noe unikt), ankelboots fra Bronx, solbriller fra Hugo Boss og armbånd fra Mint.

Kategorier:Mote
  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

