Hjem > Mote > Støtt denne saken!

Støtt denne saken!

En skisse fra den nye kolleksjonen.

Dette er et tiltak verdt å støtte!

Den 1. oktober lanserer Lindex Pink Collection, et prosjekt i samarbeid med den kjente designeren Narciso Rodrigues.

Begrepet Pink Collection ringer kanskje en bjelle hos mange. Det er nemlig knyttet til kampen mot brystkreft, og 10 prosent av denne spesielle Lindex-kolleksjonen vil gå til Kreftforeningen.

Jeg kan ikke understreke nok hvor mye jeg støtter denne saken! Det er virkelig en hjertesak for meg, og jeg håper mange er med meg.

Den New York-baserte designeren fikk mye oppmerksomhet da Michelle Obama valgte å kle seg i en av hans kreasjoner, samme natt som Barrack Obama ble valgt til president.

Men presidentfruen er ikke den eneste celebriteten som kler seg i plagg fra Rodrigues. Både Sarah Jessica Parker og Jessica Alba er på kundelisten – og snart kanogså du kle deg i hans design til en rimelig penge. Hurra!

PS: Alle Lindex-butikker i hele Norge vil ha kolleksjonen tilgjengelig for salg.

En skisse fra kolleksjonen.

Kategorier:Mote
  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

