Hjem > Skjønnhet > Alexa Chung fronter Lacoste

Alexa Chung fronter Lacoste

 

Stilikonet Alexa Chung for Lacoste.

Alexa går nye veier!

Stilikonet Alexa Chung er kejnt fo sin kreative, og kule stil. Hun er alltid gjennomført, og blander vintage og merkeklær på en unik måte. Hun har mange beundrere, og som mange sikkert vet, har hun også fått en Burberry veske oppkalt etter seg.

HuChung har jobbet som programleder, modell og blogger/skribent for motemagasiner, men nå kan hun legge til nok et felt på CVen sin. Frøken Chung har nemlig blitt Lacoste Fragrances ansikt utad, og for meg var  svært uventet.

Årsaken er at, for meg står Lacoste for noe preppy og sportslig, og dette er stikkord jeg på ingen måte forbinder med Chung. Men, hun har et ungdommelig og friskt uteseende, og dette skal også være noen av årsakene til at Lacoste valgte nettopp henne.

Den trendy 25-åringen blir å se i reklamekampanjer for Lacoste fra januar  2011 – og jeg må innrømme at jeg gleder meg til å se merkets tolkning av Chungs essens.

Les hvorda du får Alexa Chungs stil her: Stjel stilen: Alexa Chung

Det er grunn til å tro at en av årsakene til at Lacoste har valgt å bruke et stilikon som Chung som deres ansiktet utad, er fordi det virker som de np prøver å kapre flere marekdsandeler på motesiden.

Lacosteplagg er ikke akkurat sett på som et av de mest trendy merkene, og det ser det ut til at de nå ønsker å endre dette. Foruten å hanke inn Chung, lanserer nemlig Lacoste også en egen smykkekolleksjon – Fashion Jewellery.

Hmmm, jeg undrer – vil Lacoste bli trendy igjen? Er vel på tide å finne frem de gamle Lacoste pique-skjortene kanskje?

Kategorier:Skjønnhet Tags: , ,
  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

