Hjem > Mote, Streetfashion > Slik kopierer du favorittstilen

Slik kopierer du favorittstilen

Meg od Delfina Fendi.

 

 

Av og til er det morsomt å kopiere stiler.

Når jeg ser et antrekk som jeg virkelig kunne tenkt meg å gå i selv, hender det at jeg leter litt ekstra godt i klesskapet – for å finne plagg som kan skape den stilen jeg er på ute etter. Bilder av kule antekk kan gi meg inspirasjon til å være mer kreativ med de plaggene jeg allerede har, og hjelper meg til å oppdage skatter jeg trodde jeg ikke hadde.

Bildet jeg postet tidligere av Delfina Fendi  inspirerte meg skikkelig. Hun ser, etter min mening, superkul ut – og jeg tenker – sånn vil jeg også se ut!

Vel, her har dere resultatet, dog i en noe duggete utgave 🙂

Mine klær: Skjørt fra Gina Tricot, topp fra H&M, sko fra H&M, sorte strømper kjøpt i Barcelona (husker ikke butikken), og vintageveske.

Nærbilde av skoene fra H&M.

Kategorier:Mote, Streetfashion
  1. juni 24, 2010, kl. 18:02

    liked you more! 🙂

  2. juni 24, 2010, kl. 18:30

    Ahh! Tusen takk!! Det var et kjempehyggelig kompliment 🙂

  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

