Hjem > Mote > Hurra for hatter!

Hurra for hatter!

 

To av mine hatter.

 Hattene mine skal få lov å lufte seg oftere i tiden fremover – lover!

Jeg elsker hatter, men har aldri vært flink til å bruke de. Akkurat nå har jeg to stykker, som begge skal få lufte seg regelmessig – det er jeg fast bestemt på.

Camilla Alves så ikke mindre en fantastisk ut da hun, og familien, spankulerte rundt i New York ifor litt siden. Det er inspirerende!

Her hjemme synes jeg Charlotte Thostvedt er dronningen av hatter, og da hun svarte på noen spørsmål i forbindelse med en artikkel jeg laget for Side2 påpekte hun et viktig poeng med hatten – har du bad hair day, er hatten redningen. 

En hatt vil også sprite opp et ellers litt kjedelig antrekk. Den beskytter også ansiktet mot solen, og det er et viktig poeng for meg som vil for alt det er verdt unngå å få så mye som en solstråle i ansiktet! Som du ser, finnes det mange grunner til å skaffe seg en hatt eller to 😉

Kategorier:Mote
  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

