Hjem > Mote > Og vinneren av goodiebagen er….

Og vinneren av goodiebagen er….

Og her er goodiebagen, med innhold. Vesken følger også med.

 

Tusen takk for mange fine kommentarer!

Ewan McGregor, Kate Hudson, Sienna Miller, Kate Moss, Alexander McQueen og Olivia Palermo var gode forslag på personer med fantastisk stil.

Men vinneren er Bente, som skrev:

Mitt stilikon må være alle som har et avslappet forhold til klær men allikevel ser bra ut:)

Jeg synes dette er et trolig bra poeng! Og jeg kan ikke si meg annet enn veldig enig. Har du ikke et bra forhold til deg selv og klærne du går i, vil du heller ikke se bra ut. Som modellen, og designeren, Erin Wasson sier – god stil handler om å ha en viss utstråling.

Har du den rette utstrålingen ser du bra ut i nesten hva som helst.

Gratulerer Bente!

Det vil komme en ny konkurranse om ikke lenge 🙂 Tusen takk for alle svarene.

Kategorier:Mote
  1. juli 1, 2010, kl. 12:40

    Tusen takk!!Det var utrolig koselig :)Gleder meg.

  1. juli 1, 2010, kl. 06:43

Legg igjen en kommentar

