Hjem > Mote > Du kan fortsatt gjøre kupp på salget!

Du kan fortsatt gjøre kupp på salget!

Fortsatt mange tilbud å finne på salget.

Her tilbragte jeg deler av jobbdagen i går.

I går travet jeg rundt i Oslo sentrum på jakt etter gode tilbud. Det var ikke for min egen del, men research til en artikkel, som snart kommer på Side2.no.

Formålet med turen var å se om det forrtsatt er mulig å gjøre kupp på sommersalget, eller om hyllene er skrapa for bra ting.

Jeg besøkte et par av Norges største kjeder, og jeg kan understreke at det fortsatt er masse deilig plagg å finne.

Bildet over er tatt av prøverommet, og her ser du noen av plaggene jeg fant. Men førlg med på Side2 for å får et bedre innblikk i hva du kan finne på sommersalget.

Hva jeg tok med meg hjem, skal jeg vise dere snart 😉

  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

