Hjem > Mote > I love shoes

I love shoes

 

Disse skoene er nå tilbake fra ferie.

Jeg må seriøst få ryddet opp i skoene mine. 

Av plassmessige grunner lagrer jeg skoene mine på ulike steder. Mesteparten er på øverste hylle på mitt tre meter lange skap. En del er i skoskapet på gangen. En del er i et lite skap – som det nesten er umulig på komme inn i. Og en del er på loftet.

 Av denne grunn er det utrolig lett å miste oversikten over hva jeg eier og har av sko. Slev om dette har sine åpenbare, negative sider – kan det til tider vært litt stas.

 Som da jeg her om dagen, nærmest snublet over de brune skinnsandalene mine med høy hæl. Jeg hadde helt glemt at jeg hadde de, og måtte gjøre en gledesdans (i skoene) da jeg oppdaget de. De er så gode å gå i, perfekt farge på skinn, og med trehæl.

De ble kjøpt på et marked i Sydney for mange år siden, og har fulgt meg gjennom tykt og tynt – før de nå har hatt en lang, og noe ufrivillig ferie, i en mørk og trang eske.

 Uansett, det jeg kom fram til er at jeg nå må ta en opprydning i skoskapene mine. Kanskje har jeg flere glemte skatter?

 Fortsettelse følger….

Kategorier:Mote Tags: ,
  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

