Hjem > Skjønnhet > Skjønne pakketips

Skjønne pakketips

 

Til feriekofferten.

Disse skal få plass i kofferten min!

Dior Bronze After Sun.

Det er noen produkter jeg ikke kan klare meg uten på ferie, og det av ulike grunner. En av produktene som vil få plass i toalettmappen min er Dior Bronze After Sun.

Den velduftende kremen gir fuktighet, samtidig som den fremhever brunfargen med selvbruningseffekten dette produktet har. Fordelen er at den kan brukes både på kroppen og i ansiktet.
På ferie har håret en tendens til å bli ekstra tørt og livløst. Sol, salt og sand har en utørrende effekt på lokkene, og da trenger man ofte litt ekstra hjelp.

Potion 9.

Potion 9 fra Sebastian Professsional er en virkelig vidudnerkur etter min mening. Jeg har veldig tykt hår, og dette er en av få hårmasker som faktisk fungerer godt på håret mitt. Den skal ikke skylles ut, og det kan være bra å ha den i håret før du skal ut i solen.

 Elizabeth Arden Eight Hour Skin Protectant er et annet vidunderprodukt, som foruten å hjelpe med å holde leppene myke, fungerer på det meste.

Blir jeg solbrent bruker jeg den som en lindring, får jeg innsektsbitt eller lignende bruker jeg den også. Jeg har til og med brukt den som hårgele i krisesituasjoner – så dette er et allroundprodukt av de sjeldne. Derfor må den selvfølgelig få plass i kofferten.

Solkrem er utrolig viktig, og her gjelder det å velge kvalitetsprodukter (betyr nødvendigvis ikke kostbart). En av minte favoritter til ansiktet er Biotherm Sun Vivo.

Den er lett og fin i konsistensen, har en behaglig lukt og er ikke fet. Denne kan jeg rett og slett ikke leve uten på sommeren. Den kan til og med brukes utenpå sminken.

I løpet av ferien kan huden i ansiktet fort bli litt fet på grunn av solkremen, og ubalansen for mye sol skaper. Da kan en ansiktspeeling hjelpe, og mine favorittprodukter er Jansen Cleansing Secrets Bio-fruit Gel Exfoliator. Produktet inneholder AHA syrer, så den virker i dybden. Fantastisk!
Jeg er avhengig av lipglosser og jeg sørger alltid for å ta med meg noen slik at jeg har litt å velge i. Blant favorittene er Clinque Superbalm Moisturising Gloss, YSL og Babor sine lipglosser.

This slideshow requires JavaScript.

  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

