Hjem > Mote > Ny vri på sandalene

Ny vri på sandalene

 

Før.

 I dag fikk jeg nye sandaler på 1-2-3!

Jeg har et par sandaler, med stropp bak, som jeg synes passer til mye av det jeg har. Problemet er at stroppene bak hele tiden faller av når jeg går.

Da jeg gikk til jobb i dag ble irritasjonen så stor at jeg bare måtte gjøre noe. Jeg åpnet stroppen bak, og festet den over foten – og resultatet ble faktisk helt ok. Sandalene ser nå litt annerledes ut, samtidig som de nå er kjempegode å gå i.

Anbefales om du har et par du sliter med!

Etter.

Kategorier:Mote Tags: ,
  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

