Hjem > Mote > Nakenbilder i Costume!

Nakenbilder i Costume!

I nyeste nummer av Costume.

Hmmm, hva synes dere om dette?

Som jeg har nevnt tidligere, synes jeg Costume er flinke på det de gjør. Costume er faktisk ett av de få norske motemagasinene jeg leser, men jeg må si jeg ble litt sjokkert da jeg bladde gjennom siste nummer av magasinet i dag.

I moteserien True Blue er det nemlig to bilder som viser mer enn bare trendy plagg. Og det kunne fungert, men det gjør det langt ifra denne gangen. Det blir rett og slett smakløst, og budskapet jeg håper de prøver å kommunisere kommer ikke fram på riktig måte – etter min mening.

Det første ”nakenbilde” er det verste, mens det andre har en litt bedre karakter. Bildene er tatt av Dennis Stenild, mens Randi H. Svendsen har stått for stylingen.

Døm selv 🙂

Og her er ett til.

Kategorier:Mote
  1. juli 18, 2010, kl. 19:17

    Jeg ble litt sjokkert da jeg så det i grunnen. Ropte på mannen og sa at dette var nok heller et blad for han 😛 hehe.

  2. juli 25, 2010, kl. 15:56

    Hehe, ja det var liksom litt ekstremt. Men hvem vet, kanskje er dette fremtiden 😉

  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

