Hjem > Mote > Kult eller harry?

Kult eller harry?

Made @home.

En av høstens heteste trender er klær med «malingsflekker».

Dette så man tydelig under Paris Fashion Week (mens fashion), hvor designere som for eksempel Jean Paul Gaultier viste vei med både jakker og bukser tilsølt med maling 😉

Personlig synes jeg trenden er litt morsom. Noen av malingsflekk-mønstrene kan minne litt om batikkmønster (en annen het tend), men har alikevel en egen karakteristikk.

Jeg fikk iallefall lyst til å eksperimetere, og laget min egen utgave av trenden. Brukte en gammel Levisbukse til ekperimentet. Litt usikker på resultatet, men moro var det uansett 🙂

Tenker å kombinere olashortsen med en hvit singlet, og en feminin dressjakke – og høye hæler.

Jaja, vi får se om jeg noen gang kommer til å ta den på, eller om den blir liggende i skapet og blomstre.

Kategorier:Mote Stikkord: , ,
  1. juli 30, 2010, kl. 19:04

    Huff, nei ellers takk! Minner meg om da jeg måtte male hele huset til bestemor alene for mutter’n fikk noe med ryggen:P

  2. juli 31, 2010, kl. 19:38

    Hehe, ja du har nok kanskje ett poeng med denne hjemmesnekra utgaven 😉

  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar