Hjem > Mote > Nytt kjøpesenter i Oslo!

Nytt kjøpesenter i Oslo!

Stor kjøpesenter er full av spennende butikker.

I dag åpnet Olav Thon, endelig dørene til nye Stor kjøpesenter. Jeg var selfølgelig der for å sjekke ut den nye shoppingarenaen, og jeg må innrømme at jeg likte det jeg så.

Mange spennende butikker, gjør at dette senteret garantert vil bidra til nærmiljøet – samt føre til at slike som meg vil bruke ytterligere penger på shopping.

Les mer om åpningen på Side2.no, her.

Under kan du se de første bildene – og jeg anbefaler at du tar turen.

Olav Thon var selfølgelig tilstede under åpningen.

Luftig og fint senter.

Skjønnhetskjeden Kicks er på plass.

Her er en av mine favorittbutikker.

Kategorier:Mote
  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

