Hjem > Moteuke > Da er festen i gang!

Da er festen i gang!

I går var det endelig klart for åpningen av Oslo Fashion Week, og det krydde av kjendiser og andre motefolk i Oslo Kongressenter.

Årets presseoppmøte var også usedvanlig stort, noe som førte til noen klamme timer i trengselen. Jeg har full forstålese for at det er vanskelig å skal tilrettelegge for pressen i lokalene i Kongressenteret, men jeg håper virkelig de finner en litt bedre løsning neste år – for det var lite synergi på den røde løperen, og det hele minnet mer om en hønsegård hvor alle sprang noe forvirret rundt omkring.

Men uansett synes jeg kveldens show var strålende. Ikke minst imponerte Årets debutant Camilla Bruerberg stort, med sin første herrekolleksjon i strikk (men også andre materialer).

Da jeg hadde mer enn nok med å gjøre jobben min i går, fikk jeg desverre ikke tatt mange bilder – men bilder og mer stoff om åpningen finner du i linkene under.

Moods of Norway ble hylletles her.

Camilla Bruerbergs debutkolleksjonles her.

Du finner også en mengde kjendisstoff fra åpningsfesten på Side2.no.

Kategorier:Moteuke
  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

