Hjem > Mote > Vintage, vintage, vintage!

Vintage, vintage, vintage!

Jeg elsker vintageklær!

Som dere kanskje begynner å forstå, er jeg helt hekta på vintagwklær.

Jeg elsker å lete på butikker som Velouria Vintage, og markedet på Blå på jakt etter den perfekte skatten. Ofte går jeg hjem uten noe som helst, men av og til kan man gjøre gode kjøp – og det er deilig å vite at ingen har samme topp, veske, bukse eller sko 🙂

Jeg har på meg: Vintagetopp med paljetter og annet stæsj, vintage olaskjørt, sko fra Ecco, belte fra Banana Republic og skinnjakke fra H&M.

Vil også bare legge ved et bilde av denne lekre vesken, som desverre ikke er min, men min gode venninne Eva sin. Love it, love it, love it!

Vintageveske med reptilmønster.

Kategorier:Mote Tags:
  1. Anita Syversen
    august 22, 2010, kl. 16:22

    Love it too!!! 🙂

  2. Anita Syversen
    august 22, 2010, kl. 16:23

    PS. Hvor en klokka di fra…?

  3. august 22, 2010, kl. 17:36

    Hurra for vintage! Klokka er Guess 🙂

  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

