Hjem > Skjønnhet > Superfoods!

Superfoods!

Sånn burde man spise hver dag - om man vil holde seg ung og vakker.

I dag hadde jeg en særdeles hyggelig start på dagen.

I forbindelse med lanseringen av Biotherms nye anti-tretthetsserie var et knippe jouranlister samlet på kulinarisk  institutt f for å lære mer om prdouktnyhetene. Foruten noen særdeles spennende produkter, som du snakrt kan lese om på Side2.no, fikk vi servert en lekker økologisk lunsj som ejg bare måtte ta bilde av.

Jeg har selv begynte på superfoods-«dietten», så dette passet meg ypperlig. Smakskobinasjonene var perfekt, og prosjonene akkurat påasse. Jeg føler meg full av energi, og det var som å gi alle cellene i kroppen en «boost».

Nå skal jegfinne ut om man kan melde seg opp til matlagingskurs på kulinarisk institutt, for dette vil jeg gjerne servere venner og kjente – og meg selv da 😉

En av produktene i Biotherms nye anti-tretthetsserie.

  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

