Hjem > Skjønnhet > Røde lepper!

Røde lepper!

Jeg går høsten i møte med denne herlige fargen i veska.

En av høstens heteste trender, er røde lepper.

I utgangspunktet er jeg ikke fan av leppestift, og iallefall ikke rød, men elsker faktisk denne lekre rødtonen fra Yves Saint Laurent. Med mitt blonde hår og bleke hud er det litt vanskelig å finne en farge som fungerer, men jeg synes denne er fin også til oss blonde 🙂 Fargen heter Le Rouge, og har en herlig rødtone.

Når man skal bære en sterk farge på leppene, synes jeg det er finest om man holder resten av sminken svært naturlig – og at man lar huden være så blek som mulig. Da fremhever du selfølgelig leppene ekstra godt, men samtidig unngår du for mye «kræsj». Det kan også være en fordel å bruke en lipliner, samt å påføre leppestiften med kost – så slipper du at fargen kommer utenfor leppene, og så sitter den gjerne lengre.

Du kan lese mer om røde lepper på Side2.no, her.

  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

