Hjem > Mote > Min favorittblogg!

Min favorittblogg!

Faksimile garancedore.fr/eng.

Jeg synes det er mange flinke bloggere der ute, og jeg prøver å holde meg oppdatert på de jeg liker.

Hva slags type blogger man liker, og hvilke, kommer helt an på de personlige preferanser man har. Mens noen liker å lese om hva npen gjør av dagldaglse ting, interesserer dette ikke andre i det hele tatt. Jeg er i den sistnevnte gruppen. Jeg er ikke interessert i høre hva noen hadde til frokost, men leser jgerne blogger med vakre bilder av streeetfashion, mottetips, skjønnhetstips osv.

Min favorittblogger er Garance Doré. Hennes fotografier er helt fantastiske, og hun har et godt stiløye. Akkurat nå er hun i New York – og bildene hun har tatt i det siste er en fryd for øyet – om du interesserer deg for mote.

Les mer om Garance Doré i en av mine artikler på Side2.no her.
Her finner du bloggen til Garance Doré.

Kategorier:Mote Tags: ,
  1. august 29, 2010, kl. 07:32

    Jeg er helt enig, jeg synes heller ikke det er noe interessant å lese om hva en blogger spiste til frokost, eller hva denne hadde på seg når den sov,eller når hun/han stod opp. Blogger som tar for seg hver minste ting synes jeg ikke er særlig spennende.

    Mend et finnes også mange kjekke blogger der ute.
    Blogger du lærer noe av liker jeg, moteblogger kan også være kjekt, men jeg er ikke så moteglad egentlig.
    Matblogger kan være kjekt, interriørblogger liker jeg, av og til, men må ikke innom å se hver dag der.
    Bloggere som forteller åpent om tinf de har vært gjennom syns jeg er spennende.
    Det er så mange kjekke blogger der ute, men uhorvelige mange fjase blogger også, etter min mening. Men vi er alle forskjellige, og har lov til å mene forskjellig også.

    • august 30, 2010, kl. 17:37

      Ja, det er mange gode blogger der ute – og er enig med deg at både matblogger og interiørblogger kan være veldig fine 🙂 Men som du også sier, vi er forskjellige og man liker forskjellige ting og det er jo det som er så bra også – og det er vel også grunnen til at det er et så stort «marked» for bloggere 🙂

  2. august 29, 2010, kl. 20:04

    Åh, den bloggen skal jeg garantert sjekke ut, spesielt fordi jeg flytter til New York om 2 dager og er vel mer enn gjennomsnittet interessert i New York-bildene hennes tenker jeg 🙂 Jeg er helt enig, jeg syns det er så kjedelig å lese hva folk har spist til middag og hva ettermiddagsplanene deres er, med mindre de gjør noe veldig spennende. Det er noen få dette funker for, feks NetteNestea eller Fotballfrue, for de har på en måte «fortjent» det etter lang tid med blogging. Jeg pleier omtrent bare å poste outfits og inspirasjon, men nå blir det nok en del New York-greier : ) Veldig fin blogg ellers, er nok fast leser fra nå av : )

  3. august 30, 2010, kl. 17:39

    Åhhh! Skal du flytte til New York! Så heldig du er – det er en absolutt fantastisk by! Jeg ønsker deg god tur og håper du vil kose deg masse. Så hyggelig at du liker bloggen min 🙂

  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

