Hjem > Interiør > Nytt bord på 1-2-3

Nytt bord på 1-2-3

 

Så enkelt kan det gjøres 🙂

Det har vært litt lite innlegg i det siste, og det har en enkel forklaring. Jeg har vært syk, og ikke hatt helt piffen til å skrive noe.

Jeg sliter fortsatt litt med formen, så tenkte jeg skulle blogge om mitt «nye» spisebord.

I forbindelse med salget av min leilighet fant jeg nemlig ut at jeg måtte freshe opp det gamle spisebordet mitt. Bordet kjøpte jeg i 2007 på et loppemarked på Sagene skole (som forøvrig har loppemarked til helgen), og jeg bar det opp, med god hjelp, alle trappene til min leilighet i femte etasje. Det har aldri passet helt inn, men jeg er litt glad i dette bordet – tross alt.

Og så enkelt var det å få «nytt» bord:

Trinn 1: Puss ned bordet med sandpapir

Trinn 2: Påfør lakkbeis i dargen teak

Trinn 3: Tørk, 4 til 6 timer.

Voila!

Før

Underveis

Lakkbeis

Ferdig!

Kategorier:Interiør Tags:
  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

