Hjem > Mote > Hurra for minimalismen!

Hurra for minimalismen!

Alexa Chung.

Vakre Alexa Chung er og blir en av mine favoritter når det kommer til stil. I går var hun ledt i en lekker haute couture drakt fra Valentino. Anledningen var GQs årlige hylles til mannen. Legg merke til detlajene på den søte drakten, kobinert med de tøffe Chanel skoene. Det maskuline blir fremhevet med sløyfen rundt halsen – så her kan man trygt si at Chung har balansert stilen opp til prefeksjonisme. Personlig kler jeg meg sjelden i en så feminin drakt, men med skoene og de andre detlajene kunne jeg fint tatt på meg denne herligheten. Drakten er veldig minimalistisk, en av høstens aller største trender. Hurra!

Kategorier:Mote Stikkord: , ,
  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar